Sheffield week 2 - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Fleur Frieling - WaarBenJij.nu Sheffield week 2 - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Fleur Frieling - WaarBenJij.nu

Sheffield week 2

Door: Fleur Frieling

Blijf op de hoogte en volg Fleur

26 November 2017 | Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Na een een heel leuk weekend gingen we maandag weer naar Sheffield college. We gingen toen het grote ruilspel doen. Ieder groepje van 5 personen begon met een pen. Je moest de pen ruilen voor steeds iets groters. Uiteindelijk hadden wij een aapjes knuffel en daarin zat een speaker. Hierna gingen we met zn alle naar Sheffield united en kregen we eerst een rondleiding en daarna kregen we een uur voetbaltraining in een indoor zaal. Op dinsdag kregen we eerst les op Sheffield College en daarna gingen we naar de schaatsbaan en gingen we schaatsen en curven. Avonds gingen we naar een wedstrijd van Sheffield united tegen fullham. Woensdag gaven we een sportdag aan basisschoolkinderen. We stonden allemaal met een andere engelse op een onderdeel.

Donderdag gingen we het spel jachtseizoen spelen. Ik met een andere moesten 2 meiden vinden. we hebben ze binnen 20 minuten gevonden. Middags hadden we gewoon les op Sheffield College. avonds gingen we uit met veel leerlingen en wat leraren.

Vrijdag gingen we vanaf Sheffield college met de bus naar Peak district waar we vervolgens een wandeling hebben gemaakt. Avonds gingen we weer uit.

Zaterdag hebben we nog even gebruik gemaakt van black friday in het grote shopping centre meodowhall. avonds hebben we voor het laatst gegeten met onze gast moeder en hebben we onze koffers ingepakt en afscheid genomen. nachts rond 4 uur vertrokken we met de taxi naar Manchester Airport. We vlogen toen rond 08:15 weer terug naar huis.

Het waren twee super leuke weken in Sheffield.