Sheffield week 1 - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Fleur Frieling - WaarBenJij.nu Sheffield week 1 - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Fleur Frieling - WaarBenJij.nu

Sheffield week 1

Blijf op de hoogte en volg Fleur

29 November 2017 | Verenigd Koninkrijk, Sheffield

De 2 weken Sheffield begonnen op zondag 12 november. We vertrokken vanuit Sanne haar huis rond half 4. We werden toen afgezet op het vliegveld in Keulen. Toen moesten we de gate gaan vinden en gingen we de koffers inleveren. Toen vlogen we rond 5 voor 7 naar Manchester airport. We gingen toen met 20 man met de taxi naar Sheffield. We moesten daar toen wachten tot 4 uur en werden toen opgehaald door ons gastgezin. We hebben toen avonds kennis gemaakt met onze gastmoeder en hebben onze spullen ingericht.

s'maandags moesten we naar Sheffield college en moesten we wat papieren invullen voor de administratie, daarna kregen we de fittest van wat engelse scholieren. Na de fittest kregen we les over sportmassages en lenigheid. De dinsdag kregen we les van onze scholieren, daarna hebben we gevoetbald met de hele klas tegen elkaar. De woensdag gingen we met de trein naar chesterfield college. We gingen toen in groepjes van ongeveer 6 leerlingen bij een klas van Chesterfield college. ik kwam in een klas waar de leerlingen van daar een soort 'lesgever' hadden. 4 leerlingen moesten toen een sportles geven. Daarna gingen we Chesterfield in om wat te shoppen. Donderdag hadden we een presentatie van Jonny Nelson. Deze presentatie was erg inspirerend. Hij zei veel dingen waar we allemaal wel eens tegen aan lopen. Daarna hadden we een voetbaltoernooi. We moesten toen 7 partijtjes spelen. Daaruit kwam een 1e en 2e team die moesten toen tegen elkaar spelen en toen kwam er een winnaar uit. Vrijdag hadden we een uur bokstraining van Junior Witter. Avonds waren we uitgegaan.

In het weekend gingen we zaterdag shoppen in Meadowhall. avonds gingen we weer uit. Zondag hadden we overdag even een rustdag en avonds gingen we naar een ijshockeywedstrijd.

How nice is that!